Zamieszczone przez phrix
[O1] Proszę o analizę logów 1.9TDI AHF 2002
Zwiń
X
-
[O1] Proszę o analizę logów 1.9TDI AHF 2002
Proszę o analizę logów - auto nagle osłabło czasem czuć jak by było bez turbo (przy szybszych przyspieszeniach) ale na autostradzie rozpędza się do końca. Jednorazowo wyskoczył błąd 17964 i 17552 (po odłączeniu zasilania przepływomierza po za tym błędów brak).
Dwa pierwsze logi na 3 biegu od niskich obrotów prawie do końca (wykresy ciśnienie doładowania), trzeci wykres - autostrada 4 i 5 bieg do maksymalnej prędkości.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
-
-
Kierownice chodzą luźno i bez zacięć tylko nie wiem jaki tam ma być skok bo to co ręką się da ruszyć to maks 1-2cm, wężyki w większości wyglądają na sprawne, to co na wierzchu sprawdziłem, jedynie nie mam dostępu do wężyka który wchodzi bezpośrednio do gruszki, jak powinien się zachowywać po odpięciu od N75 czy da się dmuchając/zasysając powietrze ruszyć sztangą czy musi być większe ciśnienie i czy jest tam całkowita szczelność czy przelot powietrza przez gruszkę bo jeżeli nie ma przelotu to gdzieś tam mam dziurę.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mariockrjak powinien się zachowywać po odpięciu od N75 czy da się dmuchając/zasysając powietrze ruszyć sztangą czy musi być większe ciśnienie i czy jest tam całkowita szczelność czy przelot powietrza przez gruszkę bo jeżeli nie ma przelotu to gdzieś tam mam dziurę.
po logach wygląda na coś nie tak z właśnie sztanga, a przepływke będziesz miał ok jak się doładowanie pojawi.chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
kolego zacznij od wymiany przeplywki bo ona strasznie zanirza bo nawet jak twoje tyrbo osiagnie wymagane goładowanie to i tak przepływka zanirza o 100 mg i jeszcze bym sprawdził szczelnosc układu doładowania bo cos to cisnieni wolno narasta ale pierwsze i podstawowe to przepływka bo napodstawie przepływki komp dobiera dawke a jak masz zanirzony przepływ powietrza to automatycznie nisza dawka paliwa a turbina potrzebuje spalin zeby sie rozpędzicdiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81kolego zacznij od wymiany przeplywki bo ona strasznie zanirza bo nawet jak twoje tyrbo osiagnie wymagane goładowanie to i tak przepływka zanirza o 100 mg i jeszcze bym sprawdził szczelnosc układu doładowania bo cos to cisnieni wolno narasta ale pierwsze i podstawowe to przepływka bo napodstawie przepływki komp dobiera dawke a jak masz zanirzony przepływ powietrza to automatycznie nisza dawka paliwa a turbina potrzebuje spalin zeby sie rozpędzic
w tym przypadku trzeba najpierw doprowadzić do normalności ukł powietrzny i dopiero można powiedzieć coś o przepływce.chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
Tylko się nie kłóćcie Według mnie problem jest w tym ze gruszka nie ciągnie kierownic i jest niedoładowanie, co nie zmienia faktu ze przepływka za dużo przycina. Możliwe ze wężyk jest pęknięty lub n75 padł, róznie dobrze moze też być nieszczelność w dolocie. Kolego jak uruchomisz silnik to sztanga powinna iść w dół, sprawdź najpierw to, jeżeli idzie w dół do oporu znaczy ze jest ok
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DamianjgWedług mnie problem jest w tym ze gruszka nie ciągnie kierownic i jest niedoładowanie, co nie zmienia faktu ze przepływka za dużo przycinachip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
Dzięki za zainteresowanie, jutro rano zerknę jak zachowuje się sztanga gruszki i potem będę myślał co dalej.
[ Dodano: Pon 01 Lis, 10 09:45 ]
Problem zdiagnozowany w 90%, uwalona gruszka podciśnieniowa lub wężyk pomiędzy n75 a gruszką - dzięki za pomoc.
Dużo wyjaśnia również temat http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ruszka&start=0 gdzie można zrozumieć zasadę działania podciśnieniowego układu sterowania kierownicami turbo.
U mnie po odpaleniu auta gruszka nie rusza sztangi, podciśnienie jest na wyjściu w stronę turbiny z zaworu n75, dalej brak podciśnienia czyli jak napisałem wyżej najprawdopodobniej do wymiany gruszka (jak będę miał kanał sprawdzę jeszcze wężyk).
Z tego co wywnioskowałem kierownice turbiny nie przymykają przelotu i dlatego brak doładowania na niskich obrotach, za to nie ma problemu z przeładowaniem i na wysokich obrotach auto jedzie jak trzeba choć słabo przyspiesza. Domyślam się że chwilę mogę tak pojeździć bez szkody dla turbiny czekając na nową gruszkę, zamówić lub zregenerować można np tu: http://www.serwispomp.gensys.pl/index.html
Komentarz
-
Komentarz